Connect with us

Élet meghosszabbítás – Anti Aging Magazin: Öregedés visszafordítás kutatások, hírek, gyógyszerek – élj örökké fiatalon, egészségesen!

10 öregedésgátló élelmiszer a fiatalságunk megőrzéséhez

Élelmiszerek

10 öregedésgátló élelmiszer a fiatalságunk megőrzéséhez

Az alábbi bizonyítottan öregedésgátló élelmiszerek üzemanyagként szolgálnak a szervezetünk számára a maximális vitalitás és immunitás elérése, fenntartása érdekében. Lássuk!

1. Vízitorma

Ez a kevésbé ismert növény növeli az ásványi anyagok hatékonyabb szállítását a szervezet minden egyes sejtjébe. Kitűnő kalcium-, kálium-, mangán- és foszforforrás, bővelkedik A-, C-, K-, B1- és B2-vitaminokban.

2. Piros kaliforniai paprika

Magas C-vitamin tartalma és gyulladáscsökkentő tulajdonsága mellett telis-tele van antioxidánsokkal, amik elengedhetetlenül szükségesek a hatékony öregedésgátláshoz.

3. Papaja

A vízitormához hasonlóan a papaja is magas koncentrációban tartalmaz kalciumot, káliumot, foszfort, de magnéziumot, A-, B-, C-, K- és E-vitamint is. Ezen felül tartalmaz egy papain nevű enzimet is, amely természetes gyulladáscsökkentő hatásának köszönhetően kitűnő öregedésgátló előnyökkel rendelkezik.

4. Áfonya

Ez a bogyós gyümölcs bővelkedik A- és C-vitaminban, valamint egy antocianin elnevezésű antioxidánsban (ez adja a kékes színét), ami kutatások szerint csökkenti a korral összefüggő betegségek kialakulásának kockázatát.

5. Brokkoli

Lehet szeretni vagy utálni de tény, hogy a brokkoli valóságos főnyeremény az öregedés elleni küzdelemben. Rengeteg C- és K-vitamint, antioxidánsokat, rostot, folsavat, luteint és kalciumot tartalmaz.

6. Spenót

Ez a sokoldalú leveles zöldség rendkívül kimagasló hidratáló hatással rendelkezik, emellett tele van a szervezet számára elengedhetetlen antioxidánsokkal. Bővelkedik még A-, C-, E- és K-vitaminban, magnéziumban, luteinben és vasban.

7. Diófélék

A diófélék – különösen a mandula – nagyszerű E-vitamin források, amik védelmet nyújtanak a bőrnek a káros UV-sugárzástól. A dió omega-3 zsírsavakat is tartalmaz, ezek bizonyítottan kiemelkedő élettani hatással bírnak.

8. Avokádó

A növény nagy számban tartalmaz esszenciális tápanyagokat, melyek megakadályozzák a sejtöregedés negatív hatásait.

9. Édesburgonya

A batáta néven is emlegetett édesburgonya támogatja az immunrendszert, javítja az agy működését és véd a szabad gyökök okozta károsodástól.

10. Gránátalma

Kutatások bizonyítják, hogy a gyümölcs hatásos számos rákbetegség megelőzésében, illetve kezelésében, sőt védi a májat és a vesét is.
Hozzászólok

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek innen: Élelmiszerek

Maradj Velünk Kapcsolatban!

Népszerű

Rovatok

Címkék

Fel