Connect with us

Élet meghosszabbítás – Anti Aging Magazin: Öregedés visszafordítás kutatások, hírek, gyógyszerek – élj örökké fiatalon, egészségesen!

A legjobb 5 életmódbeli váltás a korai öregedés ellen!

Életmód

A legjobb 5 életmódbeli váltás a korai öregedés ellen!

Sokan előszeretettel édesgetik magukat a mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát filozófiájába, ám a fiatalságot nem adják ilyen könnyen. A külső-belső megújulásért ugyanis gyakran keményen meg kell dolgozni. Nézzünk 5 életmódbeli váltást, ami hathatós segítséget nyújthat ehhez!

1. Testmozgás, testmozgás, testmozgás

2014 májusában publikálták azt az eddigi leghosszabb periódust felölelő klinikai vizsgálatot, amely a fizikai aktivitás és az öregedés kapcsolatát vizsgálta. A tanulmány rámutat, hogy a testmozgás növeli a csont- és izomtömeget, ami segít megakadályozni az idős kori mobilitás csökkenését.

Ezen felül a fizikai aktivitás hatékonyabbá teszi a szívműködést, így több oxigén kerül a véráramba, azáltal a szervekbe. Nem mellékesen a mozgással nő az agy vér- és oxigénellátása is, ami támogatja a szerv működését és a szerotonin felszabadulását is. Ez utóbbi pedig fő ellensége a depressziónak. Tehát elő a tornacipővel!

2. Pihenés

Ahogyan a szervezetnek szüksége van a mozgásra, legalább annyira igényli a megfelelő minőségű és idejű pihenést is. Kutatások sora bizonyítja, hogy a nem megfelelő alvás mentális zavarokhoz, szívproblémákhoz, a koncentrációs készségek elvesztéséhez, de még a bőr öregedéséhez is vezethet.

Az alvás mennyisége leginkább az életkor függvénye, de a legtöbb szakértő azt ajánlja, hogy egy felnőtt embernek napi 7-9 órára érdemes csukva tartania a szemét.

3. Pozitív életszemlélet

Nincs mese, tanulmányok bizonyítják, hogy a boldog, életcéllal rendelkező emberek hozzávetőleg 7,5 évvel többet élnek pesszimistább társaiknál. Míg korunk egyik legnagyobb népbetegsége, a stressz akár 3-7 esztendővel is megrövidítheti az élettartamot.

4. Megfelelő étrend

Bárhogy kutatják a tudósok azon népcsoportok tagjait, amelyek esetében gyakori a 100 éves kor, valahogy mindig az étrendnél kötnek ki. A fehérjebevitel visszaszorítása, sok zöldség és gyümölcs, telítetlen zsírsavak és teljes értékű gabonafélék.

5. Több szex

Szintén több kutatás támasztja alá, hogy a rendszeres intim együttlét hozzávetőleg 7 évvel hosszabbítja meg az emberi élettartamot. Szakemberek úgy vélik, hogy a szex fokozza az immunrendszer működését és csökkenti a szívbetegségek kialakulásának kockázatát, a felszabaduló endorfin pedig nyugodtabbá, kiegyensúlyozottabbá tesz.

Forrás: huffingtonpost.co.uk

Hozzászólok

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek innen: Életmód

Maradj Velünk Kapcsolatban!

Népszerű

Rovatok

Címkék

Fel